Aamu aukeni täällä lännessä hyvin talvisena ja lunta on yöllä satanut aika paljon, koska lumiauratkin olivat jo liikkeellä. Asteita on -2 astetta. Onnenpesän ikkunasta näkyy haapa, jonka oksat ovat saaneet myös kauniin lumivaipan. Me emme kumpikaan kaipaa lunta tai talvea yleensäkään ja siksi kaipaammekin aavan meren tuolle puolen, jossa on ikuisesti lämmintä ja aurinko paistaa ja luonto on kaunista ja linnut laulavat.
Eilen olin kampaajallani ja sain hiukseni nyt siistin näköisiksi, kun annoin leikata jo hieman pitemmiksi venyneet hiukseni pois, jotka olivat jo epäsiistin näköisetkin. Mutta nyt on taas hyvä olla ja pääsee ainakin yli joulun ennenkuin tarvii leikkauttaa uudelleen ja ottaa kiharat.
Eilinen ilta meni liotellessani ukkovarvastani, johon oli ottanut side kiinni. Ja se kestikin liki tunnin ennenkuin side irtosi siitä. Viime yö meni hyvin, mutta aamulla olikin sitten jo side päästynyt pois, joten laitoin sen uudestaan. Ehkä en osannut kysyä tarpeeksi, kun ei ole koskaan ennen tehty tällaista kynnen osan poistoa, joten en tiennyt miten menetellä. Mutta pitää kysyä apteekista, sillä siellä on myös asiantunteva henkilökunta, joka auttaa monissa asioissa.
Nyt siirryn tuoliini ja ihailen kaunista luontoa ja samalla kudon lapasia, joita en eilen ehtinyt kutoakaan yhtään.
Mutta nyt toivottelen teille kaikille oikein hyvää lauantaipäivää ja nauttikaa kauniista talvisesta luonnosta!
2082105.jpg
          Tässpä uusi lookini
2082115.jpg
          Tässä näkyy takaa vaaleat raidat ja tummempi alaosa
2082107.jpg
             Minä ja Justina
2082109.jpg
         Minä ja justina
2082117.jpg
                  Ja minä ja Justina
2082110.jpg
       Minä ja Unelma
2082113.jpg
        Ja minä ja Unelma